„Zakup 2 szt. pojazdów elektrycznych użytkowanych podczas wydarzeń na Stadionie Śląskim”

W związku z zamiarem zawarcia umowy na „Zakup 2 szt. pojazdów elektrycznych użytkowanych podczas wydarzeń na Stadionie Śląskim” zapraszamy do składania ofert, w zakresie, który został określony w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Zamawiający dopuszcza składnia ofert w wersji papierowej oraz za pośrednictwem e-mail. Ofertę w wersji papierowej należy przesłać na adres Zamawiającego lub składać w jego siedzibie „Stadion Śląski” ul. Katowicka 10, 41-500 Chorzów (brama nr 8) – Sekretariat do dnia 18.06.2025 r. do godz. 10.00. Oferta powinna być opisana „Zakup 2 szt. pojazdów elektrycznych użytkowanych podczas wydarzeń na Stadionie Śląskim” – NIE OTWIERAĆ PRZED 18.06.2025 r. do godz. 10:00.”Oferty składane za pośrednictwem e-mail należy złożyć na adres: zamowienia@stadionslaski.pl – w tytule e-mail należy wpisać „Oferta do Zapytania ofertowego na „Zakup 2 szt. pojazdów elektrycznych użytkowanych podczas wydarzeń na Stadionie Śląskim”.